Geen alarm meldingen op iPhone of iPad

Krijg je geen alarm meldingen op een iPhone of iPad? Er zijn een aantal dingen die je kunt doen om dit op te lossen.

Tip 1: Controleer of meldingen staan ingeschakeld

  • Ga naar de instellingen app
  • Kies de MijnEigenPlan app
  • Kies "Meldingen"

Controleer hier dat meldingen ingeschakeld zijn:

Tip 2: Heb je toestemming gegeven voor meldingen?

Bij de eerste keer openen na installatie vraagt de app om toestemming voor het doorgeven van meldingen.

Heb je hier per ongeluk gekozen geen meldingen toe te staan? De alarm functie werkt dan niet.

Verwijder de app en installeer deze opnieuw.

Tip 3: Staat het toestel op niet storen?

Je kunt het toestel automatisch op niet storen laten zetten. Bijvoorbeeld in de nacht. Wanneer het toestel op niet storen staat krijg je ook geen MijnEigenPlan meldingen.

Tip 4: Staat het "geluid uit" schuifje ingeschakeld?

Op sommige iPhones is een schuifje aanwezig die alle geluiden uitschakelt. Je krijgt dan ook geen MijnEigenPlan meldingen meer.

Tip 5: Open je de meldingen regelmatig?

Wanneer je MijnEigenPlan meldingen op het toestel krijgt maar deze vervolgens niet (of nauwelijks) open klikt worden deze na verloop van tijd helemaal niet meer weergegeven.

Open dus de MijnEigenPlan meldingen wanneer je deze op het toestel ontvangt.

Tip 6: Geen meldingen op een iPhone 6 / 6s

Krijg je geen meldingen op een iPhone 6 of 6s? Dat is helaas een bekend probleem welke wij niet kunnen oplossen.

Nog steeds geen alarm meldingen?

Krijg je ondanks deze tips nog geen meldingen op je toestel? Neem dan even contact met ons op dan denken we graag met je mee.

Heb je nog vragen? Neem contact op, we helpen je graag verder!