Zorg voor structuur & overzicht met digitale informatieborden

Welke begeleider is vandaag aanwezig? Wie pakt welke huishoudelijke taken op? Wat eten we vandaag?

Het digitale informatiebord van MijnEigenPlan geeft antwoord op deze en andere vragen!




Nieuws, weer & berichten
Wat gaat er wanneer gebeuren?
Welke begeleider is aanwezig?
Wie gaat wat doen? Wat eten we vandaag?


Zo werkt het

Het digitale informatiebord van MijnEigenPlan is een groot scherm met interactieve mogelijkheden. Gebruikers kunnen zelf makkelijk informatie opzoeken op het aanraakscherm. Het informatiebord hangt vaak op een centrale plek in de omgeving van de cliënt en de medewerker.

Op het informatiebord kun je bijvoorbeeld aangeven welke collega er vandaag werkt, wat er op het menu staat, wie welke taakjes moet oppakken en kun je eenvoudig aanpassingen doorvoeren. Daarnaast kun je op het informatiebord modules toevoegen met het weer, nieuwsberichten of foto’s van het laatste uitje. Ook kunnen cliënten en medewerkers bijvoorbeeld aangeven wie er meegaat met het volgende uitje. Het digitale informatiebord is een vervanger met uitgebreide mogelijkheden voor het klassieke prikbord.

Digitale borden zijn eenvoudiger aan te passen en zijn altijd up-to-date. Het aanpassen kan vanaf op iedere locatie, vanaf een computer met internetverbinding gebeuren. Het aanpassen is eenvoudig en kost gemiddeld 15 minuten per week.



MijnEigenPlan informatieborden in de praktijk bij Sherpa


Levering, montage & opstartservice

Wij helpen je met de keuze van het juiste scherm voor aan de muur. Vervolgens leveren we het scherm, inclusief montage, bij jouw op locatie.

Daarnaast zorgen we met de opstartservice op locatie dat jij en je collega's direct aan de slag kunnen.


Wij helpen je graag met een goede start

Interesse om MijnEigenPlan informatieborden binnen je organisatie toe te passen? Of wil je een proef starten? Neem vrijblijvend contact met ons op, wij denken graag mee.

Meer informatie kun je ook vinden op: