Meerdere locaties op je account.

Hoe werkt het?

Je kan (door een beheerder) uitgenodigd worden om één of meerdere cliënten te begeleiden vanuit een account. Wanneer je de uitnodiging hebt geaccepteerd van verschillende locaties kun je heel makkelijk van locatie wisselen. Dit doe je met een nieuwe knop bovenin je scherm.

Hoe werkt dit in de praktijk?

Begeleider op meerdere locaties

Wanneer je op meerdere locaties werkt (bijvoorbeeld als logopedist) kun je makkelijk bij alle cliënten komen door tussen de locaties te switchen. Elke locatie stuurt je een uitnodiging voor de cliënten die je begeleidt en je kunt aan de slag. Hoe? Via dit stappenplan:

  1. Ga naar Instellingen.
  2. Gebruiker uitnodigen.
  3. Mailadres medewerker invoeren.
  4. Keuze maken of medewerker ook beheerder dient te worden. Ze zijn automatisch gebruiker.
  5. Verstuur uitnodiging.
  6. Mail komt binnen in de mailbox van de gebruiker.
  7. De gebruiker drukt op activeren.

De beheerder kan d.m.v. het potloodje achter de uitnodiging specifiek kiezen voor welke personen en activiteiten de gebruiker toegang krijgt.

Cliënt op meerdere locaties

Een ander voorbeeld is dat een cliënt op zowel de woongroep als de dagbesteding MijnEigenPlan gebruikt. Voor de cliënt is het belangrijk dat hij of zij de planning voor thuis en op het werk in één overzicht krijgt. De woongroep kan een uitnodiging sturen naar de dagbesteding om toegang te geven tot het account van de cliënt. Hoe? Via dit stappenplan:

  1. Ga naar het Hoofdscherm.
  2. Selecteer de cliënt.
  3. Klik op "eigen inlog". (onder "mijn gegevens")
  4. Mailadres van de gebruiker invoeren en versturen.
  5. Mail komt binnen in de mailbox van de gebruiker.
  6. De gebruiker drukt op activeren.

Hulp op afstand

Wanneer je als applicatiebeheerder verschillende locaties ondersteund bij het gebruik van MijnEigenPlan helpt het enorm als je even op afstand kunt meekijken met de begeleider. De begeleider stuurt je een uitnodiging en je kunt switchen naar de locatie. Wanneer het probleem is opgelost kan de begeleider jouw toegang weer intrekken.

Heb je nog vragen? Neem contact op, we helpen je graag verder!