Een persoon toevoegen

Hoe kun je een nieuwe cliënt aansluiten op een MijnEigenPlan organisatie account? We beschrijven het hier stap-voor-stap.

Cliënt toevoegen als persoon in MijnEigenPlan

De eerste stap is de cliënt als persoon bekend maken in het MijnEigenPlan systeem.

  • Ga naar de mijneigenplan.nl online omgeving en log in als begeleider
  • Klik op de + op het startscherm om een persoon toe te voegen
  • Voer de naam in van de persoon en klik op "Toevoegen"

De cliënt is nu bekend in MijnEigenPlan. Je kunt starten met het invullen van het weekschema, stappenplannen en ontwikkeldoelen.

Je kunt nu ook de app op een tablet of telefoon koppelen aan deze persoon. Kies hiervoor "* Installeer de app*" direct nadat je de persoon selecteert op het startscherm.

Ontvang je geen wachtwoord reset e-mail? Mogelijk is deze in de spam folder terecht gekomen.
Kun je geen persoon toevoegen? Je mist beheerrechten. Vraag binnen je organisatie wie de beheerder is van het MijnEigenPlan account.

Cliënt ook een eigen inlog geven

Standaard kan een client niet zelf inloggen op MijnEigenPlan, daarvoor kun je een inlog toevoegen. Hiermee kan een client met zijn eigen e-mail adres en wachtwoord ook inloggen op mijneigenplan.nl en zijn eigen plan bekijken.

Dit kun je zo doen:

  • Kies de persoon op het startscherm
  • Klik op de "Eigen inlog" aan de linkerkant van het scherm
  • Klik op inlog toevoegen en voer het prive e-mail adres in.

De cliënt kan nu met zijn of haar eigen e-mail adres een wachtwoord instellen op mijneigenplan.nl en inloggen op de app op telefoon of tablet.

Heb je nog vragen? Neem contact op, we helpen je graag verder!