Een collega toegang geven

Gaan je collega's ook aan de slag met MijnEigenPlan?

Dat kan: je kunt hiervoor een nieuw inlogaccount toevoegen en een eenvoudig bepalen wie welke gegevens kan bekijken.

Een inlogaccount toevoegen

  • Klik op "Instellingen" rechts bovenin
  • Klik op "Voeg een nieuwe inlog toe".

  • Voer de naam in samen met het e-mail adres waarmee deze gebruiker kan inloggen.
  • Kies tot welk personen deze gebruiker toegang heeft, of maak de gebruiker beheerder. Een beheerder kan bij alle gegevens van alle personen.
  • Kies opslaan

Geef het wachtwoord door aan je collega. Nu kan hij of zij zelf inloggen op mijneigenplan.nl

Let op: Een privé abonnement is alleen voor privé gebruik. Werkt je begeleider óók met MijnEigenPlan dan is een organisatie-abonnement nodig.

Onduidelijkheden of nog vragen na het lezen van de handleiding? Laat het ons weten, we helpen je graag verder.