Handleiding



Bekijk ook: Organisatiebeheerder


video
Probeer de gratis video workshop!

Abonnementen beheren

Een aantal organisaties hebben een applicatiebeheerder voor MijnEigenPlan. Met onze Organisatiebeheerder kunnen ze zelfstandig nieuwe locaties aansluiten, abonnementen beheren en dergelijke.

Het gebruik hiervan is optioneel, wij kunnen dit ook voor je inregelen.

Wanneer je bent ingelogd in MijnEigenPlan zie je aan de rechterkant organisatiebeheer staan.

Wanneer je deze opent zie je een overzicht van je locaties. Er zijn twee locaties met onvoldoende licenties.

Klik op details om de desbetreffende locatie te openen en klik vervolgens op Add License

Voeg nu het juiste abonnement toe.

Je kunt ook de kostenplaats invullen, deze verschijnt ook op de factuur. Klik op Add om het abonnement toe te voegen.

Als je nu weer het overzicht opvraagt kun je zien dat de locatie nu voldoende licenties heeft.

Heb je nog vragen? Neem contact op, we helpen je graag verder!