Een persoon / client toevoegen

Hoe kun je een nieuwe client aansluiten op een MijnEigenPlan organisatie account? We beschrijven het hier stap-voor-stap.

Client toevoegen als persoon in MijnEigenPlan

De eerste stap is de client als persoon bekend maken in het MijnEigenPlan systeem.

  • Ga naar de mijneigenplan.nl online omgeving en log in als begeleider
  • Klik op de + op het startscherm om een persoon toe te voegen
  • Voer de naam in van de persoon en klik op "Toevoegen"

De client is nu bekend in MijnEigenPlan. Je kunt starten met het invullen van het weekschema, stappenplannen en ontwikkeldoelen.

Je kunt nu ook de app op een tablet of telefoon koppelen aan deze persoon. Kies hiervoor "* Installeer de app*" direct nadat je de persoon selecteert op het startscherm.

*Tip:* Kun je geen persoon toevoegen? Je mist beheerrechten. Vraag binnen je organisatie wie de beheerder is van het MijnEigenPlan account.

Client ook een eigen inlog geven

Standaard kan een client niet zelf inloggen op MijnEigenPlan, daarvoor kun je een inlog toevoegen. Hiermee kan een client met zijn eigen e-mail adres en wachtwoord ook inloggen op mijneigenplan.nl en zijn eigen plan bekijken.

Dit kun je zo doen:

  • Kies de persoon op het startscherm
  • Klik op de "Eigen inlog" aan de linkerkant van het scherm
  • Klik op inlog toevoegen em voer het prive e-mail adres en een nieuw eerste wachtwoord in

De client kan nu met zijn of haar eigen e-mail adres + wachtwoord inloggen op mijneigenplan.nl en op de app op telefoon of tablet.

Onduidelijkheden of nog vragen na het lezen van de handleiding? Laat het ons weten, we helpen je graag verder.